Fizetés, szállítás
A cloepaks.hu webáruház prémium gyermek ruházati cikkeket és ehhez tartozó kiegészítő termékeket forgalmaz.
A termék adatlapján szereplő termékképek eltérhetnek a valóságtól, előfordulhat hogy illusztrációként szerepelnek. Az ilyen eltérésekért a Webáruház nem vállal felelősséget.
A Webáruházban szereplő készletinformációk tájékoztató jellegűek. A termékek egyaránt megvásárolhatók Pakson, a Cloé Baby&Children Boutique üzletében, ezért előfordulhat, hogy a készletinformációban az szerepel, hogy készleten van az adott termék, annak ellenére, hogy valójában nincs készleten. Ilyen hibák előfordulása esetén a Webáruház értesíti a vásárlót, azonban felelősséget nem vállal.
A Webáruházban feltüntetett termékek árai bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák.
Fizetési lehetőségek a cloepaks.hu webáruházban:
- Banki átutalás
- Bankkártyás fizetés Barion használatával
- Utánvétes fizetés
- Fizetés személyesen üzletünkben Pakson.
A megvásárolt termékek átvételének módja:
- Futárszolgálattal (GLS) történő házhozszállítás
- Személyes átvétel üzletünkben - 7030 Paks, Dózsa Gy. u . 20.
A Webáruház belföldi csomagszállítás esetén bruttó 20.000.-Ft összeget el nem érő vásárlás esetén a megvásárolt termékek szállítási költsége címén az alábbi díjat számítja fel:
Személyesen: INGYENES
GLS Házhozszállítás: 1-3 munkanap, 1090 Ft Utánvét: +390 Ft
Belföldi csomagszállításnál a bruttó 20.000.-Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a házhozszállítás díjmentes.
A szállítási határidőre vonatkozó feltételeket a Webáruház honlapja tartalmazza, általában 1-3 munkanap.
A megrendelések feldolgozása és a teljesítés
A Webáruház köteles a Vásárló megrendelésének megérkezését a Vásárló felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Webáruházhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
A rendelésről a Webáruház rendszere a Vásárlót egy automatikus e-mailben tájékoztatja.
Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Webáruházat nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.